Autós Blog

Benzinvér

Benzinvér

Utolsó kommentek:

Fast Márk 2023.05.15. 18:12:23

@Lámai Dala: Kedves Zalán!

Köszönöm szépen az észrevételeidet, reflektálnék is rájuk.

1. Igazad van, javítom is, köszönöm!
2. Fokozottan igyekszem, de én is ember vagyok, ugyanúgy hibázhatok, mint bárki más.
3. Nem feltétlenül, pl. a Mazda motorok.
4. A súlyát nem néztem, bevallom, de az 5.4 mp-es 0-100 egy ilyen kategóriájú kocsitól nem rossz szerintem, 50-60 kg különbséget pedig soha nem fogsz érezni közúton egy ilyen nyomatékos autóval, maximum versenypályán.
5. Alapvetően ez nem egy összehasonlító írás . Nyilván nem mehettem el szó nélkül az elődje mellett, de nem erre volt kihegyezve.

A kis táblázatot amit bemásoltál, bárki bármikor megtalálja, ha beírja a keresőbe egy kocsi nevét és utána, hogy specs. Az én írásaim nem a miliméterekről szólnak, hanem alapvető dolgokról. Akit jobban érdekel egy típus, az úgyis beleássa magát. A blogomnak az a célja, hogy az olvasó eltudja dönteni, hogy alapvetően érdekli-e egy típus, vagy sem. Sajnos én nem kapok tesztautókat, nincs operatőröm se, nekem ez egy hobbi, de szerintem ez látszik is, ezért nem is értem, miért linkelsz ide egy Vályi cikket, mert egy Suzukit (én) egy Porscheval (Vályi) nem túl korrekt összehasonlítani. Csak egy fiatal srác vagyok, aki blogolásban éli ki az autók iránti érdeklődését.

Márk.

Bejegyzés: Toyota GR 86: A Toyota újabb nagy dobása

Lámai Dala 2023.05.15. 09:51:12

Az 1287-ik vagyok aki ezt az írást elolvasta, és az első aki hsz-t írt.
Lenne pár észrevételem.

1. A teljesítmény adatnál a forgatónyomaték helyesen Newtonméter, vagyis Nm.
2. Hogy hiteles legyél, és az is maradj, mindig korrekt adatokat írj!
3. A lökettérfogat növelése, mindig teljesítmény növekedéssel jár.
4. Én pl. leírtam volna, hogy kis méretei ellenére meglehetősen nehéz. Min 55-65kg faraghattak volna rajta.
5. Az elődjénél mennyivel lett izmosabb és nyomatékosabb?
35LE-vel és 45Nm-el.

A Toyota GR86 vas adatai:
Furat x löket 94 x 86 mm
2387cm3 vagyis 2,4 literes 4 hengeres bokszer
173kW/235LE 7000-nél
250Nm 3700-nál
7500-at forog max.
0-100km/h 6,3sec
0-200km/h 24,9sec
a vége 226km/h (gyári adat, gyakorlatban mentek vele 229-et.)
1275kg
Manuális 6 gangos nyomatékváltó (rövid fokozatokkal a jobb gyorsulás miatt)
215/45 R17 papucsok elöl, hátul

Az előd vas korrekt tesztje VályiPista billenytyűzetéből.
totalcar.hu/tesztek/2012/09/25/on_rosszul_tudja/

Üdv, Zalán

Bejegyzés: Toyota GR 86: A Toyota újabb nagy dobása

metal · http://electric.blog.hu 2023.01.26. 12:46:29

Akinek volt már 206-sa, az biztosan nem ezt mondja róla:) Éveken keresztül hallgattuk, hogy ez egy megölhetetlen szívódízel, meg kell tartani. Végülis a motornak tényleg nem volt sose baja, de körülötte minden másnak igen!

Bejegyzés: Top 5 első autó friss jogsisoknak

Motorogre 2023.01.26. 09:47:43

A poszt témája lehet aktuális, de a tartalom erősen szubjektív, majdhogynem "dilettáns". A behízelgő szalonduma illik ehhez - de aki tényleg élete első autójára kívánja költeni összegyűjtött obolusait, az konzultáljon egy autótulajdonos rokonnal vagy baráttal, nézze meg az egyes márkák felhasználói által írt véleményeket stb. És döntse el: Ő maga fogja szervízelni (hely, tudás, szerszám?) vagy szerelőhöz hordja - az Első Álom autóhoz legyen megfelelő szerelő is. Sok sikert !

Bejegyzés: Top 5 első autó friss jogsisoknak
süti beállítások módosítása