Mielőtt elolvasnátok ezt a cikket, ajánlom figyelmetekbe az előző írásom, amit ennek a témának a bevezetőjeként szántam. Ezt ide kattintva megtaláljátok.
Nissan GT-R R35
Sajnos várható volt, hogy a GT-R nem sokáig lesz már velünk, mivel 2007 óta gyártják és a mi csodálatos Uniónk nem szereti, ha valami hangos, erős és izgalmas. Már pedig a VR38DETT névre keresztelt 3.8 literes, V6-os motor, a maga 570 lóerejével túl jónak bizonyult ahhoz, hogy életben tartsák a kontinensünkön. Ezzel teljesen el is tűnnek a Nissan sport modelljei Európából, mivel a 370Z utódját, a 400Z-t sem kapjuk meg hasonló okokból. Japánban viszont továbbra is kapható lesz Godzilla dédunokája.
Audi R8
2006 óta gyártja az Audi, ezt a középmotoros, összkerekes fenevadat, de sajnos tőle is búcsúznunk kell. Azt hiszem sokan vissza fogjuk sírni ezeket a V8-as és V10-es motorokat akkor, amikor már csak az elektromos autók vinnyogását fogjuk hallgatni az utakon. Az utódról még csak pletykák vannak. Nem tudni lesz-e folytatás, vagy ha lesz is, akkor milyen motorral.
Lamborghini Aventador
Az ördög karja sajnos az olaszokhoz is elért, így a Lamborghini Aventadortól is el kell köszönnünk. Legalábbis a jelenlegi változatától, bár ennél jobb technikát nem hiszem, hogy fogunk még valaha kapni. 6500 köbcentis, V12-es motor. 2.9 mp alatti 0-100, 700 lóerő, 350 km/h végsebesség, mindez összkerékhajtással. Szerintem erre még egy jó ideig emlékezni fogunk, én nagyon bízok benne.
Dodge Challenger Hellcat
Amerika sem marad könnycseppek nélkül, ugyanis a Dodge befejezi idén a Challenger Hellcat gyártását. A 6200 köbcentis, kompresszoros V8-as 707 lóerő leadására képes és 3.6 mp alatt teljesíti a 0-100-as gyorsulást, amit egészen 320 km/h-ig tud szó nélkül folytatni. Tavaly bemutatták az elektromos utódját, aminek egy elektromos vinnyogó hangot adtak a mérnökök annak érdekében, hogy ne vesszen el teljesen a Challenger hangja. Nevetséges.